jump to navigation

{reviste} Redesign it or die! March 18, 2007

Posted by Catalin Zorzini in media, reviste, trend.
Tags:
trackback

time3.jpg
Dupa ce Wired si Business 2.0 si-au schimbat complet layout-ul in urma cu doua luni, iata ca si Time o face, cu ajutorul celor de la Pentagram. De asemenea Wired.com are si el un layout scos din cutie.
Internetul si fenomenul blogurilor influenteaza major noile politici adoptate de revistele din toata lumea. Ca sa nu sfarseasca la fel ca Premiere sau FHM USA, (se pare ca) trebuie sa imbratiseze trenduri ca user generated content (aka “crowd sourcing” sau “citizen journalism”), un stil editorial cat mai dinamic si mai concis (oarecum similar posturilor din bloguri), linkuri catre diverse site-uri la sfarsitul fiecarui articol, editii online complete, lansarea a cat mai multe bloguri de publicatie, layout aerisit, cu fotografii mari.
Business 2.0 pluseaza si adopta un layout care arata mai degraba a design de site, cu headline-uri glossy si stickere peste tot, destul de obositor si fortat, dupa parerea mea.
Bonus, un interviu cu tipul care a desenat lacrima de pe chipul lui Reagan, din coperta noului Time.

Advertisements

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: