jump to navigation

{net} Iliescu m-a facut celebru! December 12, 2007

Posted by Catalin Zorzini in net.
Tags: , , ,
trackback

Of, a trecut aproape o luna si n-am reusit sa ajung la Iliescu in blogroll. Inca!
Dar astazi am facut primul pas: am ajuns pe coperta doi la Li-Ber-Fucking-TaTea. Yes indeed! O zi mare, o aventura pe care o voi trece negresit in fiecare CV de-acum inainte: tipul care a scris un articol despre internauti pe pagina de Politica, a citat cateva comentarii de pe blogurile politicienilor si la al lui Iliescu a ales un comentariu scris de mine. Ce onoare!
Oricum, daca nu am reusit sa ii atrag atentia lui Iliescu San cu faptul ca am facut al doilea comentariu la primul lui post Ever, cu ocazi asta sper sa ma fac remarcat de Sfintia Sa, care, daca nu a inteles de ce l-am calificat drept ninja, seamana cu Mr. Miyagi din Karate Kid.

Comments»

1. blogoflender - December 12, 2007

primul pas a fost facut. preconizez ca in martie 2008 vei avea sansa sa intri in blogroll. si vei trece la antrenamente…te tine?

2. Catalin - December 13, 2007

nu cred 😀

3. ondinna - December 13, 2007

pe cind comentezi si la elena udrea, aceasta mata hari a politicii romanesti?


Leave a Reply

