jump to navigation

{diverse} Cu diacritice March 31, 2008

Posted by Catalin Zorzini in net.
trackback

M-a întristat destul de tare vestea despre George Pruteanu, dar mi-am adus aminte că a fost un om foarte mișto (în ciuda extremismului lingvistic care îi enerva pe mulți) și că avea simțul umorului și, ca de obicei în cazuri d-astea, m-am gîndit că s-ar fi distrat dacă ar fi înregistrat la un moment dat pentru căsuța vocală un mesaj de genul “Momentan a trebuit să plec puțin. Nicio grijă, ne vedem curând”. Jeg a inventat un cuvânt în memoria lui, așa că m-am gândit să îi transmit și eu salutări maestrului Pruteanu.
În altă ordine de idei, nu prea mai știu pe cineva care să-și dedice atâta timp corectitudinii, fie ea și gramaticală. Și pentru toți deștepții din politică-care și-au făcut blog în ultima vreme, aflați că pruteanu.ro are 5 ani si, in plus, e o chestie folositoare… Respect!

Comments»

1. iulia - April 1, 2008

mare respect, caci a fost un mare om.


Leave a Reply

