jump to navigation

Cea mai enervanta melodie EVER! April 24, 2008

Posted by Catalin Zorzini in muzica, net, news, viral.
trackback

Doi artisti rusi (Komar si Melamid) au facut un studiu prin ’90 despre preferintele americanilor in ce priveste arta. De aici au extras toate caracteristicile unei melodii urate si le-au reunit intr-un glorios mixtape pe care l -am impartit si uploadat aici.
Playlistul e ascultabil, dar enervant si monstruos pana la limita posibilului. Secretul sta in mici disonante, refrene pentru copii, muzica irlandeza, fragmente din reclame oribile, synth-uri de bossanova, country odios, opera rapping ?! & harpa :]
Cine reuseste sa asculte toate cele 12 fragmente din muxtape e sanatos tun!
Bonus: cel mai enervant site ever.

Comments»

1. Angie - May 4, 2008

Hm. Eu am urmat linku si am ascultat piesele, dar… Nu stiu ce sa zic. Sunt de acord ca poate in America (stim cu totii care e nivelul cultural si educational acolo) ar fi cele mai enervante melodii. Si eventual reclama aia cantata de copii enerveaza la prea multe ascultari, da, sunt de acord. Dar in rest… Uite care is concluziile mele:
1, 3, 7 mi se par OK, fara alte comentarii. OK, dar nu excelent. Doar OK.
2 mi se pare doar amuzanta :D. Adica e ciudat ca o soprana sa cante hip-hop sau rap sau ce amaru o fi aia. Plus ca cimpoiul e bagat aiurea acolo si nu e pe melodie.
4 nu mi-a placut. Adica fundalul hardcore cu ceva grohaieli nu merg deloc cu cimpoiul, mai ales daca nu canta aceeasi chestie. Nu se imbuca. Asta e.
5 Aici am multe de zis. Iara canta cimpoiul singur, nu se imbina nici cu reclama, nici cu partea de opera, iar tuba aia sau ce amaru o fi, cand canta singura, e total afona. Adica persoana care canta la ea.
6 Aici fie orga nu e acordata, fie persoana care canta la orga canta aiuristic, dar iara nu se imbuca vocea cu instrumentu.
8 e ok primul minut, dupa care baga aiurea cimpoiul, iar spre sfarsit soprana canta chiar opera, adica nu isi foloseste vocea de soprana pentru alt gen muzical, ci chiar canta opera, lucru care e ciudat atata timp cat nu exista parte de teatru. Opera e acompaniata de orchestra si miscare scenica, costume, regie in mod normal. Ori aici, e cam in plop.
9 e fain, dar baga ciudat niste artificii de baterie in timpul melodiei.
10 probabil ok, dar deja ma seaca reclama aia cantata de copii
11 aici iara nu se imbina cimpoiul cu vocea, canta aceeasi melodie, dar creeaza 2 atmosfere diferite, ba e cimpoiul mai pesimist, ba vocea, parca ar canta aceeasi chestie dar in momente diferite, avand stari diferite.
Unwanted: Asta sincer a fost o surpriza. Adica din toata lista, asta e piesa cea mai faina, singura care e unita, unde toate se imbina fain chiar daca nu sunt (poate, in general) compatibile. Doar sfarsitul e putin imprastiat.

Per ansamblu, oamenii astia au luat unele chestii frumoase si le-au distrus sau le-au amestecat intre ele, insa fara sa tina seama de reguli, fara sa creeze melodii in sine… Doar ultima e o melodie pe bune. Restul sunt doar mixaje, incercari nereusite de combinare. Dar sunt multe momente faine chiar si in mixajele astea. Na, in final nu stiu ce e asa de unwanted aici. In afara de realizare, genurile muzicale prezente, instrumentele folosite si vocile sunt toate cel putin ok. (ma rog, pentru persoane de cultura medie, nu vorbesc de americani, n-are rost)

Scuze pentru lungimea comment-ului, dar na, mi s-a parut interesant si dupa ce am ascultat piesele mi s-a parut chiar ciudat si am zis ca merita sa imi prezint punctul de vedere, e un subiect care merita atentie. Si NU sunt sanatoasa tun :)), doar ca am decis ca e un efort care merita facut. Si nu stiu ce gasesti asa monstruos aici, in afara de lipsa de interes a autorilor. si cimpoiul e tipic scotian, irlandezii il folosesc relativ rar, ei preferand viorile si instrumentele acute de suflat (flauturi, fluiere).

Na gata, inchei comentariul aici. 🙂 Have a nice day.

2. Catalin Zorzini - May 12, 2008

Ma bucur ca ai ascultat cu atata atentie si ca ti s-a parut un topic interesant. Si mie imi place ultima piesa. Defapt mi se pare misto tot mixtape-ul :]


Leave a Reply

